Demokraatti: Entinen puhemies avaa nyt suunsa perussuomalaisten toiminnasta: ”Puolitoista kuukautta oltaisiin hiljaa eikä puhuttaisi”
Lue lisää: https://demokraatti.fi/entinen-puhemies-avaa-nyt-suunsa-perussuomalaisten-toiminnasta-puolitoista-kuukautta-oltaisiin-hiljaa-eika-puhuttaisi/
